niedziela, 10 listopada 2013

Prolog



Zastanawialiście się kiedyś co by się stało gdyby wasze dotychczasowe życie legło w gruzach?? Gdyby was spokojny świta zniknął jak zburzenie pierdolonego domu z kart?!?! Co byście wtedy zrobili no co?! No właśnie nic!!
Miałam 15 lat, gdy moje przeciętne życie nastolatki legło w gruzach!! A wiecie co się stało? Moja pożal się boże matka zapomniała, że mój „ ojciec” nie jest moim biologicznym tatą!! 15 lat żyłam w wielkim kłamstwie… przez tyle lat nie wiedziałam, że mam dwóch braci!! Że mój ojciec ma kliniki na całym świecie, że nie jestem zwykłą dziewczyną z Phoenix tylko… Nie wiem… ja po prostu… ja po prostu nie wiem kim teraz jestem … czy nadal zwykłą nastolatką czy kimś innym.
Zraniły mnie dwie osoby, którym najbardziej na świecie ufałam!! Teraz nie mam już komu ufać mój piękny spokojny świat legł w gruzach przez jednego człowieka… lecz może teraz spotka mnie szczęście o jakim nie śniłam.
Moja własna matka mnie okłamała… myślałam, że ją znam, a nawet mi nie powiedziała, że Phil mój „ tatuś” jest jej drugim mężem!!

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się naprawdę ciekawie :D Jedno tylko mnie zmyliło w Prologu jest że ojciec Belli ma kilka klinik na świecie a w opisach bohaterów jest że ojciec aka Ch. Swan jest policjantem ?? Życzę weny i pozdrawiam Karina ( Chiflada http://chomikuj.pl/Chiflada )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny prolog ;)Interesuje mnie to jak postąpi Bella,czy znajdzie swojego prawdziwego ojca?Czy wybaczy kłamstwo matce? I widziałam w zakładce"Bohaterowie" że Edward jest z tą Kate i że "może" to się zmieni.Taaaak niech to się zmieni nie tak od razu,ale żeby też nie ciągnęło się w nieskończoność.To samo dotyczy Belli oczywiście ;>
    Mam nadzieję że dotrwasz z pisaniem tego FF do samego końca,a nie tak jak poniektórzy dodadzą prolog i tak do rozdziału 3 i na tym koniec...
    Czekam na kolejny rozdział:)Obyś dodała go niedługo.Życzę weny.pozdrawiam :D
    Demcia2-->http://chomikuj.pl/demcia2

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiada :D Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :) Pozdrawiam Kukulka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie sie zapowiada. Zastanawiam się co tam sobie wymyśliłaś. Początek świetny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada :3
    zastanawiam sie co dalej :)
    czekam niecierpliwie :*

    OdpowiedzUsuń